مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 16:052020-12-26سياسي

مکتب سلیمانی| برگزاری نخستین جشنواره ملی عصر سلیمانی ها در شیراز


رییس سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس گفت: آیین افتتاحیه نخستین جشنواره عصر سلیمانی ها با هدف ترویج تفکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از فردا در شیراز برگزارمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد صحت عصر امروز در نشستی که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس جهاد دانشگاهی، مسئول بسیج هنرمندان و مدیرکل کمیته امداد فارس در تالار حافظ شیراز برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره در دو بخش مسابقه ای از یکم تا 12 بهمن ماه در قالب فیلم کوتاه، پویانمایی اندروید و پوستر با موضوع ویژه مکتب سلیمانی، ما ملت امام حسین(ع) و ملت شهادتیم  همچنین بخش موضوعی شامل شهدای مقاومت نیروی انقلاب اسلامی، مذاکره، پیروزی انقلاب، نفوذ، ویروس کرونا، شهدای ترور و سواد رسانه ای برگزار می شود.

وی بیان کرد: مسابقه وصیت نامه حاج قاسم به مدت 10 دقیقه در سایت savad e rasaneh.

ir  به صورت رندوم ارسال و پاسخ سئوالات همان موقع توسط شرکت کنندگان ارائه می شود.

رییس فضای مجازی سپاه فجر فارس اظهار کرد: مهلت شرکت در مسابقه از 9 تا 19 دی ماه سال جاری به صورت عمومی و در قالب مجازی و دیجیتال است.

صحت بیان داشت: نه به قاتلان حاج قاسم، انتقام سخت وآمریکای تروریست از دیگر موارد مسابقه است که  در دو بخش رویدادی توسط گردان های سایبری بسیج  و بخش مسابقه عمومی برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب سلیمانی| برگزاری نخستین جشنواره ملی عصر سلیمانی ها در شیراز

مکتب سلیمانی| برگزاری نخستین جشنواره ملی عصر سلیمانی ها در شیراز